Az úticél és környéke

Mátrafüred, Útvonal »
(Muzsla-tető)

Muzsla Kilátó bemutatása

A Muzsla-tetőn (478 m) épített kilátóból nagyszerű panoráma nyílik déli irányban, Mátrafüredre, Gyöngyösre, a Sár-hegy jellegzetes kopasz csúcsára.

Érdekes látvány az alattunk kanyargó szerpentin út, különösen ősszel, télen, mikor a fák levelei nem zavarják a kilátást. A kilátó mellett kiépített pihenőhely is várja a kirándulókat. Innen rövid kirándulással érhető el a Rákóczi-forrás, majd onnan a Sástó, vagy a sárga jelzésen tovább emelkedve eljuthatunk a Hanák-kilátóhoz.

Megközelíthető Mátrafüred központjából a 24. sz. főút mentén felfelé indulva a sárga sáv turistajelzésen, amely a Rákóczi turistaút.

További 34 látnivaló a(z) Muzsla Kilátó közelében és Mátrafüred településen, illetve a környéken »

Kattints és fedezd fel!

Forrás: A fenti információk a(z) Muzsla Kilátó alábbi weboldláról kerültek kivonatolásra, melynek legutolsó frissítési ideje: 2023.06.29, https://tdm-gyongyos.tis.hu/
Szerzői jogok »

Hirdetés

A kornyeke.hu oldal működése érdekében sütiket (cookie-kat) használunk adatvédelmi tájékoztatónk szerint. A böngészés folytatásával Ön jóváhagyja a sütik használatát az oldalon. Rendben